דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוכל במסיבות בת מצווה 

מאת    [ 18/05/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 3886 פעמים ]

 

האוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע חשוב, כולל מסיבת בת מצווה. שכן, מטבע הדברים, לפן הקולינארי של אירוע בת מצווה ישנה חשיבות רבה, ובו לא אחת תלויה הצלחת האירוע. כמו בכל תחום אחר המתלווה להפקת בת מצווה גם בתחום האוכל האפשרויות הן רבות ולעיתים גם ההתלבטויות. האם תפריט מסיבת בת מצווה יהיה חלבי או בשרי? מהי צורת ההגשה המועדפת - בשיטת המזנון או בשיטת ההגשה המסורתית? האם עדיף שהאוכל במסיבת בת מצווה יהיה כשר או לא? ומהו התפריט האופטימאלי למסיבת בת מצווה? שאלות אלה ואחרות עולות בהקשר לנושא האוכל במסיבת בת מצווה.

 

כדי להקל על מלאכת בחירת האוכל עבור בת מצווה רכזנו עבורכם כמה נושאים חשובים:


    • בניית התפריט למסיבת בת מצווה - השפע הרב הקיים בתחום המזון לאירועים יכול לעיתים לבלבל מאוד ולהקשות על ההחלטה. חברות הקייטרינג ואולמות האירועים מציעים היום תפריטים ארוכים ובסגנונות שונים המיועדים למסיבות בת מצווה, וההחלטה איננה פשוטה. עם זאת, הכלל הראשון בבחירת המזון לאירוע הוא לנסות לבחור תפריט שיתאים פחות או יותר לטעמם של האורחים ולהעדפותיהם הקולינריות. במסיבת בת מצווה משפחתית ליוצאי אשכנז לא ממש כדאי להסתכן עם תפריט מזרחי. במסיבת בת מצווה עם אורחים צמחוניים רבים עדיף להימנע מכמויות בשר מוגזמות. במסיבת בת מצווה שרובה מורכבת מבני נוער עדיף להתרכז בתפריט צעיר יותר הכולל לדוגמה שניצל עסיסי.
    • תפריט בשרי או חלבי? גם החלטה זו צריכה להיות מבוססת בעיקר על אופי המוזמנים למסיבת בת מצווה. אמנם, ארוחות בשריות נחשבות עדיין למכובדת יותר והן גם יקרות יותר, אך לאחרונה הפך המזנון החלבי הקל והמתוחכם לפופולארי מאוד. ישנם אורחים שירגישו שלא באמת אכלו במסיבת בת מצווה, אם לא זכו לטעום ולו מנת בשר אחת. לעומתם, ישנם אורחים שישמחו להתענג על פסטות מוקרמות, סלטים עשירים וסוגי דגים במסיבת בת מצווה. מסיבה זאת, יש להתאים את סוג המזון במסיבת בת מצווה לסוג הקהל.
    • תפריט כשר למסיבת בת מצווה - ברבים מגני האירועים ומהאולמות לא ניתן להזמין תפריט לא כשר. גם בהקשר זה אם קיימת אפשרות להגיש מזון לא כשר במסיבת בת מצווה, עליכם להתייחס בעיקר לקהל האורחים המוזמנים. במדינת ישראל עדיין מקפידים רבים מהאנשים על אכילת אוכל כשר, וחשוב לקחת זאת בחשבון כאשר מזמנים תפריט למסיבת בת מצווה. הרי לא תרצו להיקלע למצב בו יגיעו אל אירוע בת מצווה אורחים רבים שלא יוכלו ליהנות מהמזון בגלל שאיננו כשר. ואכן, תמיד עדיף שהאכול יהיה כשר. עם זאת, יתרונו של אירוע בת מצווה לא כשר, הוא בעיקר הקינוחים החלביים המוגשים בסוף.
    • תפריט שמיועד גם לבני נוער - מטבע הדברים, רבים מהאורחים במסיבת בת מצווה יהיו נערים ונערות. להרכב הקהל, גם בהקשר זה, ישנה חשיבות רבה. שכן, לרוב טעמם הקולינארי של ילדים איננו בהכרח זהה לזה של מבוגרים. לכן, במסיבת בת מצווה מומלץ לכלול בתפריט גם מנות המיועדות לילדים, כדוגמת: שניצל, המבורגר, תירס חם, צ'יפס, נודלס ונקניקיות. למנות הילדים ישנו יתרון נוסף והוא מחירן הזול יחסית. בכל מקרה, לפני בחירת התפריט מומלץ ביותר להתייעץ עם כלת מסיבת בת מצווה ולשאול אותה לדעתה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב